Instruktorzy

Pani Kredka - Agnieszka Górska 
pedagog-terapeuta, trener warsztatów plastycznych i edukacji emocjonalnej. Wrażliwa obserwatorka świata, ludzi i zdarzeń.

pani kredka

W czasie drogi edukacyjnej i zawodowej… Ukończyłam studia pedagogiczne (pedagogika opiekuńczo - wychowawcza) i studia podyplomowe z zakresu terapii i wspomagania dzieci z problemami rozwojowymi na UW oraz Studium dla Pracowników Służb Społecznych. Swoją pasję rozwijam uczestnicząc w licznych warsztatach samorozwojowych oraz warsztatach rękodzieła. Prowadzę warsztaty plastyczne w Pracowni, w szkołach, w przedszkolach, a także warsztaty dla nauczycieli i wychowawców, oraz warsztaty twórcze dla kobiet. Współpracuję z Centrum Kreatywności Dziecięcej „Aureliuszowo” (projekty plastyczne), Małą Filmówką (przygody z tworzeniem scenografii i charakteryzacją do przedstawień), Instytutem Doskonalenia Kadr Pedagogicznych EDUKACJA (kusy i studia pedagogiczne, kursy dla wychowawców kolonijnych) i oddziałami PSAiP KLANZA (warsztaty dla nauczycieli). Jestem autorką książek kucharskich dla dzieci z serii "Dzieci gotują.

Prywatnie… Mam dwie dorosłe już córki. Wiem czym jest radość życia. Chwytam zachłannie wszystkie chwile i kolekcjonuję. Uczę się na błędach, uczę się z książek, uczę się od innych, podglądam mistrzów, pytam, poszukuję. Uczę się też od dzieci, zarówno od tych, z którymi pracuję, jak i od własnych. Słucham dzieci ze skupieniem i uwagą, zatrzymuję się. Potrafię być z dziećmi, uczestniczyć w ich radości i sama być jak dziecko.

Śpiewam, tańczę. Dużo czytam. Słucham jazzu. Nie jem mięsa. Kolekcjonuję wspomnienia, piszę maile i pamiętniki.

W pracy twórczej z dziećmi wykorzystuję doświadczenie matki i wychowawcy oraz wiedzę i umiejętności zdobyte przez ponad dwadzieścia lat pracy z dziećmi. Dbam o to, by tworzyć przyjazną przestrzeń, w której będą działy się dobre i ważne rzeczy.

W KREDCE: Prowadzę PRACOWNIĘ EKSPERYMENTALNEĄ, MIGOTNIK oraz WARSZTATY TWÓRCZE dla nauczycieli i kobiet. Czuwam nad tym, co dzieje się w pracowni, współtworzę programy zajęć, scenariusze urodzin i happeningó


Marzena Jaworska 
nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej, reedukator i pedagog terapeuta, mama 9-letniej Mai, żona męża.

 

Wiele lat temu spakowałam w walizkę "całe swoje życie" i przyjechałam do Warszawy, oczywiście za miłością. A skąd? Ze Śląska, a dokładniej z Chorzowa.
Ukończyłam Kolegium Nauczycielskie (specjalność: wychowanie przedszkolne z muzyką), studia magisterskie na Uniwersytecie Śląskim na kierunku pedagogika wczesnoszkolna, Podyplomowe Studia Wspomagania Dzieci z Problemami Rozwojowymi na Uniwersytecie Warszawskim oraz Studia Podyplomowe z Zarządzania Oświatą.

Pracuję w przedszkolu w oddziale integracyjnym.

Jestem wielką szczęściarą, ponieważ wykonuję pracę, która daje mi ogromną satysfakcję i zadowolenie. Moi wychowankowie dają mi energię, którą staram się oddawać im z podwojoną siłą. Zamieniam ją na chęci, kreatywność, wyobraźnię, odrobinę szaleństwa....

Jaka jestem? Oto jest pytanie?!

Dokładnie taka, jak pan Wilhelm (dla wtajemniczonych). Jestem osobą dwojaką: smutno-śmieszną, wesoło-poważną, gorzko-słodką i dostojnie-szaloną. Raz bywam taka, a raz taka. A wszystkiemu winne są "nogi" - jedną mam dziecięcą, a drugą dorosłą ....

...Wiosną, biegam boso po trawie, leniuchuję z córką na hamaku, wypatrując
w chmurach magicznych obrazów, zachwycam się polnymi makami, biegam
z aparatem, zatrzymując najwspanialsze chwile mojej rodziny, spełniam się jako amator - dekorator wnętrz i architekt krajobrazu...

...Latem, wyruszam z rodzinką w świat, łapię promienie słońca, spędzam miło czas z dobrymi, starymi przyjaciółmi, zachwycam się złocistymi słonecznikami, ładuję akumulatory na cały rok...

...W szarobure jesienne wieczory słucham nastrojowej muzyki, zwijam się
w kłębek (niczym mój kot) na kanapie z wielkim kubasem zielonej herbaty
i czekam na pierwszy płatek śniegu...

...Zimą, marznę, "szusuję" na nartach, z niecierpliwością czekam na pierwsze oznaki wiosny...

Jestem nauczycielem stale poszukującym nowych, ciekawych metod pracy
z dziećmi, ustawicznie doskonalę się na różnorodnych kursach, szkoleniach. Zdobyte doświadczenia znajdują odzwierciedlenie w mojej codziennej pracy
z wychowankami.
Uczestniczyłam m.in. na warsztatach muzyczno-ruchowych na podstawie metody aktywnego słuchania muzyki według Batii Strauss, szkoleniach z zakresu pracy z dzieckiem z zaburzeniami emocjonalnymi, nadpobudliwością psychoruchową, zaburzeniami sensorycznymi u dzieci z Autyzmem, warsztatach plastycznych i teatralnych. Jestem animatorem sztuki origami. W przedszkolu, wspólnie z koleżanką, prowadzę cykl zajęć dla rodziców z dziećmi, wykorzystując Metodę Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne.

W KREDCE prowadzę zajęcia dla maluszków HULA HOP, warsztaty dla nauczycieli, jeżdżę na plenery

 

 

Anna Gajda 
pedagog-terapeuta

zdjecie AniG

Ukończyłam pięcioletnie studia magisterskie na Wydziale Pedagogicznym Uniwersytetu Warszawskiego - kierunek pedagogika opiekuńczo wychowawcza, podyplomowe Studium Wspomagania Dzieci z Problemami Rozwojowymi oraz Studium Podyplomowego Edukacji Początkowej i Reedukacji. 

Praca z dziećmi daje mi radość i mobilizuje mnie do pracy nad sobą, do doskonalenia swoich umiejętności, do ciągłego poszukiwania. Uwielbiam poddawać się spontanicznej radości dzieci, ich ufności i beztrosce, obserwować jak tworzą i jak rozwijają skrzydła fantazji budując wiarę w niemożliwe.

Obecnie pracuję przedszkolu integracyjnym, prowadzę indywidualną terapię pedagogiczną dla dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych i jestem nauczycielem wspomagającym.

Interesuje mnie wiedza z zakresu pedagogiki, psychologii i nauk społecznych. W chwilach wolnych od dziecięcych spraw zgłębiam tajniki gastronomicznej obsługi gości, aranżuję przyjęcia i imprezy okolicznościowe. Czasem nawet można mnie spotkać w stroju kelnerki. Lubię czytać, poznawać nowych ludzi i gotować. W weekendy, z dala od miasta, chucham i dmucham na sad owocowy i pielęgnuję kwiaty w niewielkim ogródku.

Jestem pracowita, zdyscyplinowana, tolerancyjna i cierpliwa. Jestem otwarta na potrzeby i problemy innych, łatwo nawiązuję kontakty.

W  KREDCE prowadzę urodziny, szaleję twórczo w roli wychowawcy na plenerach artystycznych i od czasu do czasu wkraczam na zajęcia plastyczne. 

Ale przede wszystkim, od lat przyjaźnię się z Kredką :)


Natalia Górska
studentka psychologii, animatorka zajęć, instruktor warsztatów plastycznych, wnikliwa obserwatorka dziecięcego świata

Jestem fanką i jednym z pierwszych instruktorów Pracowni Kredka.Byłam w niej od samego początku jej istnienia – najpierw z mamą za rękę, później jako pomocnik, wreszcie jako animator i instruktor zajęć. Moje doświadczenie to kilka lat kredkowych aktywności, wolontariat na wioskach Bullerbyn i w Domu Dziecka w Józefowie oraz wieloletnia praca z zastępem harcerskim. Z każdym rokiem wzbogacam je o nowe metody i techniki pracy twórczej. Czerpię z doświadczenia osób, które spotykam w pracy i poza nią, licznych warsztatów i szkoleń rękodzielniczych oraz studiów psychologicznych na Uniwersytecie Warszawskim.

Mój dom jest wielką fabryką rękodzieła: nieustannie coś szyję, przerabiam, przemalowuję. W pracy zarażam dzieci pasją, uczę je tego, co sama uwielbiam robić: tworzyć, wytwarzać i przetwarzać. Staram się otwierać dziecięce głowy, uczyć je, jak kreatywnie patrzeć na rzeczywistość, jak zamieniać zwykłe przedmioty w arcydzieła , jak zmieniać siebie.
Mam gitarę, głowę pełną piosenek i pląsów, duszę trapera, a w sercu wielką miłość do gór. Moim ulubionym elementem pracy z dziećmi są letnie Plenery, na których cofam się w czasie i razem z dziećmi biegam boso po trawie, tarzam się w błocie i wygłupiam.

Uwielbiam literaturę dziecięcą. Zbieram i zapisuję historie wymyślane przez dzieci i małe mądrości wypowiadane przez nie przypadkiem.

W Kredce prowadzę zajęcia artystyczne: Fabrykę Zabawek i Sztuka Puka, oraz Migotnik. Można mnie również spotkać na urodzinach, wydarzeniach i Plenerach.


Agnieszka Chejak
pedagog, instruktorka tańca, wrażliwa opiekunka najmłodszych


Moją pasją od najmłodszych lat był, jest i będzie taniec! W wieku 9lat zaczęłam uczęszczać do studium baletowego na zajęcia baletu i akrobatyki. Rok później dostałam się do Szkoły Baletowej im. R. Turczynowicza w Warszawie, gdzie doskonaliłam swoje umiejętności z różnych technik tanecznych:

  • Taniec klasyczny (balet),
  • Taniec współczesny,
  • Taniec ludowy i charakterystyczny,
  • Taniec historyczn

Praktykę zdobyłam tańcząc na deskach Teatru Wielkiego w operze dla dzieci pt. “Pan Marimba”, w której zatańczyłam główną rolę w wieku 13lat oraz w baletach min:

  • Dziadek do Orzechów
  • Don Giovani
  • Śpiąca Królewna

Po dziewięciu latach w końcu spełniłam swoje marzenie tym samym zdobywając zawód -Tancerz sceniczny.
Obecnie jestem tancerka Zespołu Pieśni i Tańca Uniwersytetu Warszawskiego Warszawianka.
Studiuję pedagogikę wczesnoszkolną i przedszkolną w Wyższej Szkole Gospodarki Euroregionalnej im. Alcide De Gasperi w Józefówie pogłębiając swoją wiedzę na temat pracy z dziećmi.
Zajęcia z przedszkolakami prowadzę od września 2008 roku. Jestem jedną z tych osób, której praca sprawia mnóstwo satysfakcji, radości i przyjemności. Chętnie organizuję pokazy taneczne, a widząc rezultaty mojej pracy mobilizuje mnie to do kolejnych działań.

To o zawodzie, a teraz parę słów o sobie.
“W etymologii ludowej imię Agnieszka łączona z łacińskim agnus (baranek). Osoba o tym imieniu charakteryzuje wrażliwość i spokój, oraz poczucie odpowiedzialności. W życiu kieruje się wzniosłymi ideałami. Cechuje Ją odwaga i niezależność w działaniu, dlatego bywa dobrą nauczycielką. Dziewczyna o tym imieniu jest bezstronna i rezolutna. Posiada silny charakter, ale nie narzuca się innym, robiąc swoje bez zbędnego hałasu.


Agnieszka Zawadzka
studentka psychologii, animatorka zajęć i instruktor warsztatów dla nauczycieli

Studiuję psychologię. Zajmuję się uczniami trudnymi w szkole integracyjnej. Prowadzę zajęcia plastyczne i konstruktorskie. 

Moim konikiem są
 warsztaty lepienia z modeliny. Prowadzę je w Pracowni (dla dziewczynek) i w PSPiA Klanza (szkolenia dla nauczycieli).

Praca z dziećmi jest moją pasją. Dążę do tego, by poprzez pracę twórczą z dziećmi dawać im siłę i poczucie, sprawczości. Uczę je, że kształt zdarzeń zależy od nich. Interesuję się biologicznymi mechanizmami zachowania i etologią

Szyję, lepię, maluję, poszukuję inspiracji wszędzie i we wszystkim. Piszę bajki dla dzieci, uwielbiam maliny i zegarki na łańcuszkach.

W KREDCE prowadzę zajęcia konstruktorskie dla chłopców, warsztaty twórcze dla kobiet. Tworzę biżuterię z dziewczynkami, animuję urodziny, heppeningi i duże imprezy dla firm.


Agnieszka Kuryło
inżynier mechatroniki, wrażliwa i troskliwa pasjonatka pracy z dziećmi
Agnieszka Kuryło

Na pierwszy rzut oka wydaje się, że nie pasuję do Kredkowego grona. Studentka politechniki, świeżo upieczony inżynier mechatroniki. Coś mnie jednak ciągnie do dzieci, dobrze czuję się w ich towarzystwie. Kontakt z nimi zaczynałam od korepetycji. Praca w Kredce jest dla mnie odskocznią od codzienności, kolorowym przerywnikiem od poukładanego świata programowania, liczenia i dobierania parametrów.

Ukończyłam kurs wychowawcy wypoczynku i kurs Mobilnej Rekreacji Muzycznej.

W KREDCE zaczynałam jako wolontariuszka na plenerach letnich. Teraz jeżdżę na plenery jako wychowawca. Czasami uczestniczę w różnych wydarzeniach, jak dzień dziecka, ogrody Józefowa, pikniki czy świąteczne nocowanie.

Jestem osobą konkretną i dokładną. Mam jednak coś z marzycielki. Wciąż zachwyca mnie piękno przyrody,uwielbiam chłonąć wszystkimi zmysłami. Uwielbiam podróże i uwiecznianie na zdjęciach piękno świata. Chętnie czytam i śpiewam.

 

Dominika BorowieckaDominika Borowiecka
studentka pedagogiki specjalnej, animatorka zajęć, doskonały, uważny towarzysz dziecięcych przygód

Od zawsze miałam dużo wspólnego z dziećmi. Już w domu wyrabiałam pełny etat opiekunki zajmując się dwiema młodszymi siostrami. Zawsze było przy nich dużo roboty, ale nie pamiętam żeby kiedykolwiek mnie to nużyło.
Ukształtowała mnie rodzina i harcerstwo.  W środowisku harcerskim działałam ponad 7 lat, począwszy od bycia uśmiechniętym uczestnikiem obozów zuchowych kończąc na organizowaniu obozów jako kadra. Dzięki harcerstwu nabrałam wiele wprawy w pracy z dzieciakami i przy organizacji zajęć. To przychodziło samo z siebie, nie myślałam wtedy o zdobywaniu doświadczenia - to była  frajda w ramach wolnego czasu.
Jestem ciepła, cierpliwa, łagodna i  bardzo dobrze dogaduję się z małymi i większymi. Jestem wesoła, otwarta i kreatywna. Lubię aktywnie spędzać czas wraz z moimi przyjaciółmi i młodszym rodzeństwem. Uwielbiam śpiewać i słuchać dobrej muzyki. Zawsze robię to do czego się zobowiążę. Można na mnie polegać w 100%.
Ukończyłam kurs wychowawców wypoczynku, kierowników wycieczek i szkolnych imprez krajoznawczo-turystycznych oraz kurs pierwszej pomocy jako ratownik  ZHP.

W KREDCE animuję urodziny i duże imprezy dla dzieci, wyjeżdżam na planary jako wychowawca.
W bieżącym roku zaplanowałam dla dzieciaków Wieczorynki, mądrą, twórczą rozrywkę na kilkanaście sobotnich wieczorów.

Katarzyna KowalczykKatarzyna Kowalczyk
Instruktor jazdy konnej, hipoterapeuta, animatorka zajęć dla dzieci, bystry obserwator ludzi i zdarzeń

Moją pasją są konie. Od wielu lat łączę moje zamiłowanie do czworonogów z pracą. Uczę jazdy konnej i prowadzę terapię. 
Do Pracowni przyprowadziła mnie moja córka Ania :-)
 
Na początku uczestniczyłam w działaniach Pracowni jako wolontariusz, potem podjęłam się prowadzenia stałych zajęć. Poszukując inspiracji do mądrego, kreatywnego spędzania czasu rozmiłowałam się w pracy twórczej z dziećmi. 
Lubię spędzać czas z córką, czytać, gotować i eksperymentować gotując, tworzyć, dłubać, szukać, poznawać. Lubię pracować w ogródku, wędrować, bujać się w hamaku.

Ukończyłam kurs wychowawców wypoczynku, kierowników wycieczek i szkolnych imprez krajoznawczo-turystycznych oraz warsztat " Fabryka rzeczy pięknych. Rękodzieło w pracy twórczej z dzieckiem".
 
W KREDCE: organizuję smaczne wyprawy na Wyspę MniamMniam, szyję z małymi i dużymi, prowadzę zajęcia w szkołach i przedszkolach, animuję urodziny, wyjeżdżam jako wychowawca na plenery. Wspieram Kredkę organizacyjnie i duchowo :-)


Weronika  Płocka
Pedagog specjalny, supermenka, animatorka od zadań spejalnych Weronika Płocka

Ukończyłam Akademię Pedagogiki Specjalnej (surdopedagogikę), Edukację Wczesnoszkolną dzieci w wieku 3- 9 lat i reedukację oraz wiele kursów doskonalących mają pracę.

Pracuję w przedszkolu integracyjnym. Los tak sprawił, że doświadczenie zdobyte w pracy wykorzystuję też w domu, ponieważ jestem mamą wspaniałego Adasia, który ma autyzm.

Uwielbiam swoją pracę i nie wyobrażam sobie innej. Moi wychowankowie inspirują mnie do eksplorowania przeróżnych form i metod pracy oraz do poszukiwania w sobie dziecka.

W codziennej pracy wykorzystuję takie metody jak: metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne, metoda aktywnego słuchania muzyki poważnej wg Bastii Strauss, muzykoterapię.

Staram się rozwijać w dzieciach kreatywność i duszę artystyczną  poprzez działania muzyczne, teatralne oraz plastyczne.

Lubię czytać, filcować i tworzyć biżuterię.

Jestem... zdyscyplinowana, uporządkowana, pracowita, tolerancyjna, cierpliwa i ciepła. Jestem otwarta na pomysły, potrzeby i problemy innych osób.

Do Kredkowych działań wciągnęła mnie Ania :-)

W KREDCE animuję urodziny (naszym konikiem są DINOZAURY), imprezy okolicznościowe dla firm. Włączam się w organizację pikników i działań społecznych. Pracuję też jako wychowawca w czasie letnich i zimowych warsztatów stacjonarnych w Pracowni.


Magdalena Rajska (Pani Nutka) 
Instruktor muzyczny, wielka optymistka i pasjonatka pracy z dziećmi

nutka

Z dziećmi i młodzieżą w ramach zajęć muzycznych i artystycznych pracuje już ponad dziesięć lat. Dzięki wiedzy nabytej w szkołach i ogniskach muzycznych z radością i satysfakcją prowadzę zajęcia z szeroko pojętego śpiewu, rytmiki, nauki gry na gitarze klasycznej, gry aktorskiej.

Kieruję się zasadą, że ciężką pracę nad własnym talentem warto zamienić na świetną zabawę aby z doskonalenia siebie czerpać przede wszystkim radość.

Praca z dziećmi choć jest wyzwaniem i do łatwych nie należy daje mi poczucie bycia potrzebnym, ciągłej pracy nad sobą i pokonywania swoich słabości. W chwilach zwątpienia jeden mały uśmiech sprawia, że staram się jeszcze bardziej. Dobre słowo i "przytulas" jest lekiem na wszystko.

Prywatnie… prawie narzeczona :-) Jestem związana rodzinnie jak i zawodowo z podwarszawską gminą Nieporęt. Pozostaje czynnym instruktorem ZHP.

W KREDCE: prowadzę warsztaty Mini Musical oraz naukę gry na gitarze klasycznej

 


Małgorzata KalickaMalgorzataKalicka
Pedagog, rodzic, jak również studentka, optymistka z wielkim apetytem na wszystko co nowe

Kilka lat temu ukończyłam pedagogikę opiekuńczo-wychowawczą. Podczas studiów, jak i po ich zakończeniu, pracowałam w przedszkolu jako nauczyciel. Praca i praktyka bardzo mocno utwierdziły mnie o słuszności wykonywanego zawodu. Nadal uczę się, poszukuję i jestem ciekawa nowych doświadczeń.

W pracy zawsze najbardziej cenię sobie rozwój dziecka poprzez aktywność artystyczną, czyli prace plastyczne (uwielbiam malowanie farbami), przygotowywanie przedstawień, piosenek, a także zajęcia gimnastyczne (Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne – uważam, że w codziennym zetknięciu jest rewelacyjna!)

Prywatnie jestem mamą 9-letniej Hani oraz 3-letniego Jasia – oboje potrafią pokonać mnie swoim potokiem wypowiadanych słów lub sentencją skrótu myślowego, ale „walczymy” wspólnie z mężem, próbując zachować ciepło domowego ogniska, zaszczepiać w nich wartości moralnie najważniejsze.

Powoli zgłębiam tajniki szydełkowania oraz ćwiczę z naszą sunią, Luną,  obedience – psi sport polegający na tworzeniu wyjątkowej, pozytywnej więzi przewodnika z psem, która owocuje bezcenną chęcią współpracy.

Jestem dokładna, zadaniowa, uporządkowana. Lubię mieć wszystko zaplanowane, a jeszcze bardziej lubię gdy z posypanych nagle planów, spontanicznie wychodzi coś ekstra :)

W KREDCE: prowadzę Kolorowe Dzieciaki i Małe Stópki, a więc - do zobaczenia…


Agata Wojciechowska
Pedagog - terapeuta, wychowawca o niezwykłej intuicji

Skończyłam pedagogikę wczesnoszkolną i przedszkolną na UWM w Olsztynie oraz Studia Podyplomowe z Terapii Zaburzeń Czytania i Pisania na Uniwersytecie Gdańskim. Pierwsze studia skończyłam z przekonania i podszeptu serca, drugie z pasji do pomagania.

Prowadzę zajęcia pt. „Przyjaciele Zippiego”, oraz zajęcia integracyjne dla pierwszaków z rodzicami w mojej szkole, na których wykorzystuję metodę Ruchu Rozwijającego W. Shernborne

Poza tym jestem gorącym sympatykiem KLANZY – stąd znam Panią Kredkę :-)

Na co dzień jestem „szkolną mamą” 22 fantastycznych dzieciaków w jednej z warszawskich podstawówek. Jestem pasjonatką czytania, dziecięcej matematyki i gier matemtycznych, przyrody, śpiewania i gry na gitarze. To odrobina tego, czym zarażam „swoje” dzieciaki. Jednocześnie pokazuję, jak świetnie i z pomysłem, można bawić się i być ze sobą. Ciągnę swoje „szkolne dzieci” do małych kin, które mają niesamowity klimat, teatrów, muzeów oraz na wycieczki rowerowe.

Ja wychowuje ich - pokazuje im świat, uczę wrażliwości na innych oraz dystansu do siebie. To wszystko okraszam szczyptą szaleństwa. One uczą mnie spontaniczności, otwartości i entuzjazmu. Przez to, że jesteśmy ze sobą, tworzymy zgraną grupę, która się wspiera, gdy jest trudno, ale też potrafi cieszyć się z sukcesów innych.

Prywatnie mam duszę góralki. Lubię śpiewać, chodzić latem po górach, jeździć na nartach zimą.
Jestem poszukiwaczem – szperaczem ciekawej i mądrej literatury dla dzieci.
Uwielbiam słońce, uśmiechać się i zajadać truskawki, jazdę na rowerze, badmintona, siatkówkę oraz jestem fanką ekologii. Uwielbiam też rośliny doniczkowe, choć nie wszystkie lubią mnie. Swoje serce oddałam nietuzinkowemu człowiekowi z pasją do tworzenia, ulepszania i niesamowitego słuchania innych ludzi.

W KREDCE: jestem wychowawcą na plenerach oraz prowadzę Migotnik.


Maciej Łukowski
pasjonat gry na bębnach i djembe 

Na perkusyjnych instrumentach gram od 9 lat, a na djembe od siedmiu. Uczyłem się gry od wielu nauczycieli zarówno z Polski (Kuba Pogorzelski, Wojtek Pęczek, Kuba Lichwa) jak i Afryki (Adama Drame, Mohamed Gaspard Conde,Mohamed Camara).

Współtworzę zespół bębniarski Nomadzi, z którym gramy rytmy z Czarnego Lądu. 
Od dwóch lat prowadzę regularne warsztaty gry na bębnach w Warszawie.

Gra na bębnach jest moją pasją. Otworzyła mnie również na inne kultury. W 2014 roku wybrałem się w podróż do Gwinei w Afryce Zachodniej. Tam uczyłem się tradycyjnych rytmów i uczestniczyłem w muzycznych imprezach, grając i słuchając muzyki djembe u jej źródeł. 


Katarzyna Kiełb
Studentka psychologii, animatorka zajęć dla dzieci, wychowawca pracujący z wielkim wyczuciem i szacunkiem dla wszystkiego co niesie ze sobą SPOTKANIE

Jestem przede wszystkim poszukiwaczem. Nowych wrażeń, kontaktów, a czasem nawet innych światów. Cechuje mnie upierdliwe zbieranie wszystkiego, co przedstawia dla mnie wartość emocjonalną np. uwielbiam zapisywać znalezione w książkach cytaty, kolekcjonować pocztówki i stare zeszyty szkolne. Ale najbardziej lubię poszukiwać  i zbierać nowe doświadczenia. Dlatego uwielbiam pracę z dziećmi, bo każda chwila spędzona z nimi uczy mnie czegoś nowego. O nich i o mnie samej.

Psychologia, którą studiuję, jest moją wielką pasją. Według mnie nie ma nic ciekawszego
na świecie niż drugi człowiek, jego zachowania i emocje.

W wolnym czasie uwielbiam zanurzyć się w fotelu i czytać cały dzień lub spacerować z psem po lasie.

Jako jedyna z kredkowego grona jestem absolutnym beztalenciem plastycznym. Za to mam przepastną wyobraźnię, zapła do działania i dobry kontakt z dzieciakam. 

Kiedy pracuję, to całą uwagę skupiam na dzieciach, dając im ciepło i przekonanie, że są naprawdę ważne. Obecność dzieci pozwala mi na odrobinę szaleństwa, usprawiedliwia chęć do wygłupów, wyzwala energię do działania  i pozwala na chwilę zapomnieć o dorosłych sprawach. 
Ciągle się uczę, czuję, że jeszcze wiele przede mną i niezmiernie mnie to cieszy.

W Kredce spotkałam inspirujących ludzi, których zapał do pracy jest zaraźliwy i których wewnętrzne ciepło rozgrzewa tą pracownię. Bardzo cenię sobie kontakty nie tylko z dziećmi i ich rodzicami, ale też z innymi kredkowymi "ciociami".
W KREDCE: Jestem animatorem zajęć i wielką fanką letnich plenerów.


Karolina Bartoń
Studentka filologii angielskiej, animatorka zajęć dla dzieci


Basia Łochowska
Studentka historii (spacjalizacja nauczycielska), komendantka szczepu i drużynowa gromady zuchowej w ZHP, dynamiczna i pomysłowa aniatorka zajęć w Kredce

Z dziećmi pracuję od 2008 roku, kiedy jako kadra znalazłam się w gromadzie zuchowej. Od samego początku była to dla mnie niesamowita przygoda, ale też wielka szkoła. Wszystkiego nauczyłam się w tzw. praktyce. Praca z dziećmi na tyle mnie zafascynowała, że zapragnęłam usystematyzować wiedzę i szukać inspiracji - zaczęłam brać udział w kursach metodycznych oraz warsztatach o pracy z dzieciakami.

Uważam, że praca z dziećmi jest czymś niesamowitym. Daje siłę, inspirację i energię do działania. Radość dzieci po udanych zajęciach jest dla mnie największą nagrodą.

Jestem otwarta, cierpliwa, pomysłowa i staram się wykonywać wszystko najlepiej jak potrafię. Lubię poznawać i odkrywać nowe rzeczy.
Uwielbiam historię, jazdę konną, wyprawy po górach, książki, grę na gitarze i bieganie (kiedyś zostanę maratończykiem). 

Ukończyłam kurs wychowawców kolonijnych, kurs metodyczny ZHP (dla dzieci 6-9lat) oraz kurs liderów grup młodzieżowych. 

W KREDCE: prowadzę urodziny, animuję różne wydarzenia oraz wyjeżdżam jako wychowawca na plenery.  

 

Anna Dąbrowska
pedagog - terapeuta 

Ukończyłam Akademię Pedagogiki Specjalnej w Warszawie na kierunku pedagogika niepełnosprawnych intelektualnie (magisterskie). Podyplomowe Studia Zintegrowanej Wczesnej Edukacji na Uniwersytecie Warmińsko- Mazurskim w Olsztynie. Terapię zajęciową w Sztumie.

Od ponad 10 lat pracuję w Przedszkolu.
Twórczością artystyczną jestem zafascynowana od momentu ukończenia terapii zajęciowej. Od tamtej pory jestem w drodze.

Moją pasją jest rozwój osobisty. Uczęszczam na liczne warsztaty samorozwojowe oraz warsztaty artystyczne.

Pasjonuje mnie wszystko co wiąże się z szeroko rozumianą sztuką (muzyka, plastyka, teatr, fotografia, taniec).

Mam szczęście, bo praca daje mi satysfakcję i zadowolenie oraz energię do dalszego działania.

Staram się rozwijać w dzieciach kreatywność i duszę artystyczną poprzez działanie muzyczne, plastyczne, taneczne.

Prywatnie lubię otoczenie przyrody, jazdę na rowerze, basen, dobrą książkę, psychologię i wspomnianą sztukę. Uwielbiam towarzystwo męża i znajomych, ale lubię też pobyć sam na sam. I ważna jest dla mnie w tym wszystkim równowaga.

W KREDCE: prowadzę warsztaty Klasyka dla smyka, sTWÓR artystyczny oraz twórcze spotkania rodzinne


Michalina Hering
Pedagog, etnolog, nauczycielka hiszpańskiego, pasjonatka tańca i śpiewu 

Ukończyłam Etnologiię na Uniwersytecie im. Mikołaja Kopernika w Toruniu pedagogikę, na specjalności: pedagogika opiekuńczo-wychowawcza, edukacja ustawiczna.
Studiowałam również Animację Kultury, w ramach programu mobilności studentów MOST, na Uniwersytecie Warszawskim.

W lipcu, 2005 roku, wraz z grupą wolontariuszy wyjechałam na wolontariat krótkoterminowy do Gwardyjska na Ukrainie. Od grudnia 2007 roku do listopada 2008 roku pracowałam w Otwartym Domu Księdza Bosko dla chłopców ulicy w Limie w Peru.
Później zdobywałam doświadczenie w El Suspiro – Pracowni Artterapii i Twórczej Edukacji. Obecnie uczę języka hiszpańskiego w Prywatnym Gimazjum nr2 „Szkoła Marzeń” w Piasecznie.

Moją pasją jest ruch i taniec oraz inne formy pracy twórczej, które pogłębiają kontakt z samym sobą i z innymi ludźmi. W wolnym czasie podróżuję, czytam książki, gotuję i tańczę kontakt improwizację.

W KREDCE: jestem animatorem JAMÓW muzycznych, oraz wolontariuszem na plenerach